HEALTH & SAFETY

Som gæst hos BC Hospitality Group er din sikkerhed vores højeste prioritet. Vi har en lang historie med afholdelse af alle typer arrangementer, og har oparbejdet stor viden og erfaring gennem tiden.

VORES OPGAVE ER AT SØRGE FOR DIG

Hos BC Hospitality Group er vi topprofessionelle og har stor erfaring i at planlægge og håndtere alle typer arrangementer - uanset omfang, venue og om du er konferencedeltager, hotel- eller restaurantgæst eller på messe. Det gælder til hverdag såvel som i ekstraordinære situationer.

Vi har implementeret sikkerhedsprocedurer, som gør at både du og vores medarbejdere kan føle sig helt trygge, og vi tager alle nødvendige forholdsregler i overensstemmelse med myndighedernes anbefalinger. Derudover har vi, vores egen lægefaglige kapacitet tilknyttet vores daglige COVID-19 beredskab som sikrer den bedst mulige implementering af vores mange sundhedsfaglige tiltag.

Vores opgave er at sørge for, at du som gæst kan koncentrere dig 100% om det, du er her for. 

HOTELLER OG VENUES I BC HOSPITALITY GROUP

Hotel Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen, Copenhagen Marriott Hotel, Comwell Conference Center samt Bella Center Copenhagen.
En del af Horestas Safe to Visit program

COVID-19 GUIDELINES

Læs mere om vores retningslinjer i forbindelse med planlægning og afvikling af arrangementer.

BELLA CENTER COVID-19 QUICK GUIDE / SAFE VENUE (10 sider)

BELLA CENTER COVID-19 GUIDELINES (43 sider)

UPDATE PR. 17/9-20
Der skal bæres mundbind eller visir ved stående eller gående færdsel på fællesarealer på hoteller (undtaget spa/fitness) og i serverings- og eventarealer i Bella Center Copenhagen. Disse må tages af, når man sidder ned.

 

VORES HEALTH & SAFETY INITIATIVER

Fokus på hygiejne

Vi går aldrig på kompromis med vores hygiejnestandarder uanset situationen.

Plakater med hygiejneråd fra Sundhedsstyrelsen er tilgængelige og synlige på alle vores enheder inkl. vores hoteller.

- Alle medarbejdere er grundigt indført i anbefalinger og retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen i forbindelse med COVID-19.

- Vi har implementeret omfattende håndhygiejnestandarder for alle medarbejdere, baseret på anbefalingerne.

- Vi har oprettet en særlig gruppe "sundhedsambassadører" som specifikt varetager sundhedsindsatsen i forbindelse med afvikling af arrangementer.

- Vi har sørget for ekstra håndspritautomater som altid er tilgængelige for vores gæster og medarbejdere, strategisk placeret rundt om på vores enheder.

Skulle en medarbejder, hotelgæst eller gæst i vores øvrige faciliteter vise symptomer på COVID-19, har vi klare procedurer for håndtering. Vi vil omgående kontakte myndighederne og agere baseret på de anbefalinger og retningslinjer vi modtager.

Vi iværksætter alle nødvendige foranstaltninger til fælles bedste.



HÅNDTERING AF STØRRE EVENTS - Eksempel
 

 

 

SPØRGSMÅL ELLER SÆRLIGE ØNSKER? 

Skulle I have særlige ønsker eller behov for individuel sparring i forbindelse med jeres arrangement, er vi altid klar til at assistere.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.

healthsafety@bchg.dk.